Maak van retourzendingen je voordeel
Je kan als webshop nog zo hard je best doen: helemaal te voorkomen zijn retouren niet. Slimme spelers onderscheiden zich dan ook van concurrenten door het retourproces zo eenvoudig en de retourservice zo klantvriendelijk mogelijk in te richten. Tijdens het bestelproces wilt jouw klant weten wat de mogelijkheden en kosten zijn om een bestelling retour te sturen. Heldere informatie over het retourproces verhoogt het vertrouwen van jouw klanten. Dit zorgt voor vollere winkelwagentjes en minder afgebroken betaalsessies: dus meer omzet!
retourservice dhl express
Met de retourservice van DHL Express biedt je jouw klanten een professionele en wereldwijde service. Je kiest de service die het beste past bij jouw webwinkel. Retourzendingen voorbereiden gaat heel eenvoudig dankzij onze online oplossingen!
Ideaal voor al jouw retours, import zendingen en producten die onder garantie gerepareerd moeten worden. Wij bieden flexibele import- en retourlabel mogelijkheden.
Vragen over retourzendingen? Contacteer onze experts.
Slimme labels
Online retourintegratie (API)
- Integreer onze retour API op jouw website; hiermee kan jouw klant direct online een retour bij je aanvragen
- Afhankelijk van je retourbeleid zal er een retourlabel in de browser van jouw klant worden aangeboden. Je klant drukt het label af en plakt het op het pakket. Vervolgens kan er een pick-up afspraak worden gemaakt of kan het pakket worden afgeven op een DHL ServicePoint
GEMAKKELIJK EN DICHTBIJ
DHL SERVICEPOINT
Bij een DHL ServicePoint kan iedereen snel en eenvoudig een zending versturen, ophalen of retourneren.
jouw DHL Express retouren voordeel
Dankzij flexibele bezorgopties biedt je je klanten meer keuzes en gemak maar ook een betere dienstverlening met wereldwijde retourservice. Loyale klanten zorgen voor meer omzet. Alleen maar voordelen!