Drop-off foute locatie

Heb je per ongeluk je pakket afgegeven op een foute locatie, namelijk bij een Bpost-punt in plaats van bij een van onze DHL Service Points? Vul dan dit formulier in zodat we je kunnen helpen.

Jouw gegevens

Jouw naam(Vereist)
Jouw adres

Gegevens van jouw pakje

Land / gebied van bestemming(Vereist)
Op welke datum heb je jouw pakje afgegeven bij een Bpost service punt?
Naam van de ontvanger van jouw zending(Vereist)
Hier vul je in wie de bestemmeling (= ontvanger, geadresseerde) is van het pakje dat je hebt afgegeven bij een Bpost service punt.
Adres van de ontvanger van jouw zending(Vereist)
Hier vul je het adres in van de bestemmeling (= ontvanger, geadresseerde) van het pakje dat je hebt afgegeven bij een Bpost service punt.
Drop-off locatie(Vereist)
Wat is het adres van het Bpost service punt waar je jouw pakketje hebt afgegeven?
Start met JJD. Indien onbekend, gelieve “0” te typen. Upload vervolgens uw ontvangstbewijs.
Indien er nog andere documenten zijn die relevant zijn voor de opvolging van jouw dossier, dan kan je deze hier ook uploaden.
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 11 MB.
    Ik word liefst gecontacteerd via

    Zelf een pakje verzenden als particulier? Bereken jouw prijs hier.

    Zakelijke klant met account? Verzend meteen via MyDHL+.