DHL VOOR WOOCOMMERCE

 

 

 

Met de officiële DHL Express-verzendoplossing profiteer je van een snel en eenvoudig verzendproces; je kan eenvoudig DHL verzendlabels aanmaken en tracking-ID’s naar je klanten sturen. Je hoeft niet in te loggen, niets over te typen, alles verloopt automatisch! Bovendien covert onze tool al jouw nationale en internationale zendingen. En zo krijg je meer controle over het beheer van jouw zendingen via onze DHL Express-verzendingstool.

 

 

Onze verzendingstool stelt je in staat om:

  • gemakkelijk je bestellingen te importeren uit je WooCommerce;
  • je verzendingslabels af te drukken;
  • automatische volgnummers te genereren;
  • eenvoudig je verzendtarief op je website te integreren.

 

WIL JE MEER WETEN?

Integreer DHL Express-verzending in je webshop en geef je mogelijkheden wereldwijd een extra duwtje in de rug!

Neem contact met ons op of bel ons op 02 715 53 00

 

Get in contact

E-COMMERCE PLATFORM FAQS

 

Voor de integratie met onze E-commerce uitbreidingen moet je een DHL-account hebben. Als je nog geen klant bent, kan je snel een  DHL-klantnummer aanmaken een voordat je het weet ben je aan de slag.

 

Als je moeite hebt om uit te zoeken welke service het beste bij je bedrijf past, neem dan contact op met je DHL Account Manager of bel ons op 02 715 53 00. Die kan je in 1,2,3 adviseren over welke service je moet gebruiken.

 

Zodra je je tracking informatie hebt ontvangen, kan je hier de voortgang van je zending volgen.

En wist je dat je je online winkel nog aantrekkelijker kan maken voor je klanten door onze flexibele leveringsopties aan te bieden? Of je klanten nu thuis zijn of onderweg, met onze gratis service “On Demand Delivery” kan jouw klant zijn zending ontvangen hoe hij of zij het wil (bij de buren, in een servicepoint, op een ander adres of tijdstip, …)

Zodra de zending je winkel verlaat, ontvangt jouw klant een sms of e-mail om de gewenste levering te kiezen.