Makkelijk uw facturen beheren met DHL MYBILL

UW VEILIG, ONLINE EN ULTRA-MODERN FACTURATIEPLATFORM

Met DHL MyBill kunt u efficiënt online uw DHL facturen beheren en betalen. Het is gratis, gemakkelijk en veilig. DHL MyBill helpt u uw facturatieproces te organiseren, met alle informatie van uw DHL zendingen in één beveiligde omgeving.

Met deze betrouwbare online omgeving bespaart u tijd en papierwerk. DHL MyBill is gebruiksvriendelijk om uw facturen te beheren. De tool is 24/7 beschikbaar.

Overtuigd?

Download hieronder de MyBill handleiding en veelgestelde vragen.

Nieuwe betalingsfunctionaliteiten – uw facturen beheren is nu nog eenvoudiger

We hebben onlangs enkele nieuwe, snelle en gemakkelijke betalingsfunctionaliteiten toegevoegd. Deze maken het nog eenvoudiger om uw facturen te beheren.

  • My Wallet: Sla kaartgegevens eenvoudig op in de PCI-compliant wallet en maak betalingen eenvoudiger dan ooit tevoren!
  • Auto Pay: Activeer eenvoudig de Auto Pay functionaliteit om de DHL facturen automatisch te betalen op de vervaldatum.
  • Bancontact en Payconiq by Bancontact: Betaal facturen via bank app of QR code, snel, veilig en gemakkelijk.

Uiteraard blijven de huidige betaalmogelijkheden via creditcard, bankpas en Visa mogelijk, maar we zijn ervan overtuigd dat onze klanten met de nieuwe betaalfunctionaliteiten eenvoudiger dan ooit zullen kunnen betalen. Wilt u meer informatie over deze nieuwe functionaliteiten? Download dan hier onze handleiding.

Een vraag? Bel uw DHL Express contact of ons Query Handling Departement: 02 715 54 54 – efssbruquery@dhl.com.