Je pakje gemist? Dit moet je weten
DHL zorgt ervoor dat je pakket veilig bij je aankomt. Als er niemand beschikbaar is om je bestelling in ontvangst te nemen, laat onze koerier een Not Home kaartje achter op je adres om je op de hoogte te brengen van de gemiste afleverpoging.
Sorry dat we je gemist hebben: wat staat er op het Not Home kaartje?

- De datum waarop we hebben geprobeerd je pakket te bezorgen
- Het tijdstip waarop we hebben geprobeerd je pakket te bezorgen
- Luchtvrachtbriefnummer
- Afzender
- Geadresseerde
- Waar we je pakket hebben bezorgd
Wat is de volgende stap?
Dankzij onze On-Demand Delivery (ODD) service, heb je de mogelijkheid om het moment van jouw levering te bepalen. Elk Not Home kaartje heeft een QR code die je doorverwijst naar de ODD website, waardoor het nog eenvoudiger is om een tweede leverpoging te bepalen of de ophaling te vergemakkelijken.
- Scan de QR code
- Vanaf dan heb je de mogelijkheid om een tweede levermoment te bepalen of andere there, you can choose to reschedule delivery or voor het ophalen van je pakket wanneer het uitkomt.
Geen kaartje gevonden?
Als je geen Not Home kaartje hebt gevonden, dan kan het zijn dat je pakje nog steeds onderweg is. Om de status van je zending te bepalen, kan je het tracking nummer gebruiken dat door de afzender werd meegedeeld. Zo kan je jouw zending volgen.
Bij DHL doen we er alles aan om je pakketten met zorg en gemakkelijk te bezorgen. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen!